Reageer op: advies bij verhuur huis

Noë
Sleutelbeheerder

Bedankt voor je ruimhartige bijdrage Cees,
Beneden heb ik ligbad, maar op de etage komt een hele mooie Italiaanse douche, met prachtige dubbele douchekop en veel ruimte voor twee ;>) En een design thermostaat kraan.
De badkamer gaat echt een blikvanger worden, met boven je hoofd een raam waardoor licht naar binnen komt. Het is design maar tijdloos, zo ook het badmeubel met knipoog naar de jaren ’50.
Goede ruime bedden moet ik me nog in verdiepen. Ik dacht aan 1 slaapkamer met entree naar de tuin en een minikeukentje/wasmachine, en 1 slaapkamer daarnaast zonder al die fratsen. Dus 4 personen en eventueel een extra bedje.

Ik vind de smaak van de Franse Gites vaak oudbollig, en zoek zelf wat anders.
Keuken is in het ontwerp bedoeld als Amerikaanse keuken, dus open met barkant. Ondanks dat de binnenkant geheel nieuw is, heb ik eiken balken gebruikt bij deur en raamopeningen, niet overdreven en het past goed in dit huis.

Ik denk ook dat ik me moet instellen op mensen die bewust voor dit huis en locatie kiezen. Die net als ik daar van genieten, mensen die snel een dak boven het hoofd willen, of grote groepen die alleen maar willen skiën, kunnen overal terecht.

Winkels of markten zijn er hier niet dichtbij, het is zelfs een hele rit… Maar ruim inkopen, dan kan je toch lekker zelf koken.
Beesten mogen niet mee, ik heb een hond die zeer sturend is, daar moet je wel naar luisteren natuurlijk. Doe ik dat niet, dan gaat het fout, dus andere honden -teven- dat kan niet.

Maar er is nog veel werk te doen, en een prognose maken vind ik lastig. Hoe veel het gaat kosten, wat het opbrengt, hoe je optimaal omgaat met belasting, dat soort vragen. Het lijkt me beter om dat te overleggen, risico is er altijd, investeren kan ook fout gaan. Hoop dat het lukt.

PS
Ik weet wel zeikers, maar die heb ik toch liever niet aan de deur : >(

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?