Reageer op: Test OUTILS MULTIFONCTIONS (frummelaar)

ratatouille
Bijdrager

Je hebt gereedschap waar je echt van gaat houden, die alleen maar goede herinneringen doen opborrelen, en je hebt gereedschap waarbij je ergenis met elk afgebroken onderdeel alleen maar groter wordt. Van die spullen die je het liefst terug zou willen brengen naar de winkel, “hier ik hoef hem niet, het glom in de verpakking, maar ik weet niet wat ik er mee moet”.
Met blauwe ledjes, en knopjes, en een pakket aan extra’s die je kwijt gaat raken voordat je weet waar je ze voor nodig hebt. Klemmetje voor dit, hulpje voor zo. Zo’n FEIN hoort in de eerste categorie, mijn setje papiersnijmesjes (88 delig) in de tweede. Aan drie type mesjes heb je in de praktijk genoeg.

Maar producenten zorgen ervoor dat je in een marketing roes trapt, ze maken je gek met het idee dat je een verkeerde keuze maakt als je hun pad niet volgt, en stapje voor stapje zuigen ze je in hun fantasieweb. ‘Het is fantastisch, iedereen heeft er een, je kan al snel niet meer zonder, voor alles bruikbaar.’ Als je daarin trapt, dan ga je er ook naar handelen, en voor dat je het weet, sta je in de studeerkamer met een platte doos vol mesjes, die je nooit gaat gebruiken.

Tuurlijk een FEIN is duur, maar als je echt wil, laat je je niet van de wijs brengen door zo’n kleinigheid. Want geluk is niet te koop, het moet je overkomen.
Je maakt een keuze voor de lange termijn, voor die toekomstige goede herinneringen. Ik zag ooit een aanbieding voor een professionele Hitachi SDS+ machine, dat zijn van die momenten dat je niet moet wachten met het maken van een goed besluit. En wat heeft dat ding al voor mij gedaan! Onverwoestbaar.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account