Reageer op: Aftrek om dubbele belasting in NL meer mogelijk?

Noë
Sleutelbeheerder

Of hebben ze bij de belastingdienst inmiddels een steekproefmodel ontwikkeld waarbij wanneer je te vaak aan het corrigeren gaat je de verdenking op je laadt tot de statistische groep van potentiële fraudeurs te behoren?

Dit is een vorm van cynisme, die jouw eigen levensvreugde belemmert, omdat je steeds maar om moet kijken.
Immers, het is zo eenvoudig, dat onderbuik cynisme te voorkomen: Voor het opslaan een inkomen verwijderen of een andere weerlegbare fout maken, waardoor je meteen een reactie zou kunnen verwachten
Bovendien is de opgave zo vereenvoudigd, dat je bijna niet meer kunt frauderen. De enige post waarbij ik in verleiding kwam was het al dan niet opgeven van mijn aandeel in het vermogen van de VVE.
Ik blijf volhouden, dat

webontwikkelaars hebben – net als overal elders – nauwelijks inzicht in hoe gebruikers dingen ervaren, ze blijven daarom gebruikers onvriendelijke software afleveren

Ik ken maar weinig uitzonderingen
En dat is ook logisch. Programmeurs vormen generaties. De jongste generatie gebruiken de nieuwste en ‘vetste’ ontwikkelomgeving. Die ontwikkelaars zijn veel gevraagd en goedkoop, en timmeren vooral aan de weg. Voorgaande generaties zijn besteden meer aandacht aan de eindgebruiker en zijn bovendien veel duurder, dus worden uitgefaseerd (zoals dat heet).

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?