Reageer op: Aftrek om dubbele belasting in NL meer mogelijk?

@ Hari Seldon: mijn bezwaren betroffen de eerste versies van de digitale belastingaangifte voor ondernemers, ruim tien jaar geleden. Ik weet dat ze hun leven inmiddels hebben verbeterd. in ieder geval voor de particulieren. Terwijl oeroude tekstverwerkingsprogramma’s uit de CPM en MS-DOS tijd als Wordstar allerlei doodgewone dingen al uitstekend beheersten (ctrl KD voor het saven van een tekst staat me bij) moest je bij dat door de Rijksoverheid ontwikkelde programma alles on-line doen. Ging er iets mis met de verbinding, of was de digitale brievenbus van de belastingdienst verstopt, dan was het terug naar af. Met één toetsaanslag verdampte alles als bij toverslag. Lost nights, lost weekends, lost money voor velen toen. En wat is er tegen programma’s die je in staat stellen zaken off-line in te vullen? Of hebben ze bij de belastingdienst inmiddels een steekproefmodel ontwikkeld waarbij wanneer je te vaak aan het corrigeren gaat je de verdenking op je laadt tot de statistische groep van potentiële fraudeurs te behoren? Kunt u misschien uitleggen waarom uw opgegeven inkomen in de laatste versie afwijkt van uw derde concept dat hoger uitkwam?

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?