Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195837
 Noë
Sleutelbeheerder

Cees,

Educatie zeg jij. In theorie is dat waar, maar niet meer dan dat. Gisteravond gekeken naar die documentaire over WO II over de foute en goede burgers. Aan de ene kant die Jodin die honderden joden bij de SD heeft aangegeven en na der oorlog voor het vuurpeloton is gestorven en aan de andere kant die streng gereformeerde mevrouw die duizenden onderduikers het leven heeft gered, maar door verraad uiteindelijk zelf biddend en psalmen zingend in Ravensbrueck is gestorven.
Onbegrijpelijk en zeer verwarrend allemaal. Fout of goed zijn relatieve begrippen, die individueel onmogelijk te begrijpen zijn, ook als je een goede educatie hebt gehad. Mijn moeder zei altijd dat het geen donder uitmaakte of je door de kat of de hond gebeten wordt. In deze eeuw is de enige troost dat als je het te bont maakt, dat je dan een kogel in je kop krijgt. Als ik Trump was zou ik maar uitkijken en ook Wilders zou ik zich maar niet te veilig voelen achter zijn bewakers. IK heb er het lef niet toe en ik kan niet schieten.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?