Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195824
 Noë
Sleutelbeheerder

Als vooringenomen bent en denkt te weten wat iemand kan of niet kan, dan ben je volgens Bosbess goed bezig. Als je afwacht en iemand de kans geeft en accepteert, dat hij/zij anders denkt, dan rederneer je simpel, en dan kom je op LePen, Trump of Wilders uit.
Nou Bosbess, ik denk dat het toch allemaal wat genuanceerder ligt. Juist in de huidige tijd zie je duidelijk dat met de oude politiek wordt afgerekend. Het is raar maar waar, dat jouw eigen reacties – op niet politieke berichten – heel vaak in de richting van genoemde populisten gaan. Jouw gehak op de zorgverzekering en en op de EU bijvoorbeeld. Waarom laten wij Trump (want hij is de enige die echt gekozen is) niet een paar jaar zijn gang gaan en aanzien wat het resultaat is. Dat doe je toch ook met een nieuwe beheerder van deze site bijvoorbeeld. De meesten verlangen terug naar de heer Bavelaar, maar ik zoui willen afwachten wat de heer Noe ervan bakt.
In Frankrijk wil ik LePen wel eens aan de gang zien. Jaren met jokers als Hollande en zijn voorgangers hebben naar mijn bescheiden emning niets goed gebracht. In tegendeel.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?