Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195817
 bosbess
Deelnemer

Tja Hari, wanneer je zo simpel redeneert kom je vanzelf bij Trump, FN en PVV terecht. “Haar van Clinton” is vier jaar lang minister van Buitenlandse Zaken geweest en staat open voor de wereld. Hem van Trump staat alleen open voor de wereld van het grote geld, ondanks zijn geblèr dat hij naar het volk gaat luisteren. Wie dat gelooft is een onnozele ziel.

Haar van LePen heeft geen ervaring en geen kennis van zaken en zij beschikt niet over bestuurlijk ervaren personen. Bovendien komt ze nooit de tweede ronde door. Met hem van Wilders wil niemand meer regeren en ik moet bekennen dat ik nog nooit van hem van Klaver heb gehoord.

Alle politici tot nu toe hebben er met z’n allen voor gezorgd dat we het gemiddeld redelijk goed hebben, met weinig materiële zorgen. Wel hangen vooral in Nederland de ouderen en de zieken “èn de letste mèm”, zoals dat in Limburg heet (aan de laatste tepel). Je hebt gelijk dat politici vooral goed voor zichzelf zorgen, maar dat zal met nieuwe politici echt niet veranderen. Van mij mogen ze, zolang ik te eten en te drinken, een autootje en een dak boven m’n hoofd heb.

Jako, volgens De Morgen is de Raad van Europa het belangrijkste politieke orgaan in de EU. Een voorzitter die de 28 neuzen dezelfde kant op kan krijgen lijkt me best belangrijk.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?