Reageer op: Welkom in de chambres d'hôtes.

#195151
 Noë
Sleutelbeheerder

@Wim van Teefelen,
Je hikt aan tegen hetzelfde als ik. Maar let op, Capitaine vraagt geen advies en wil zelfs zijn eigen idee niet laten checken, nee, hij wil slechts bevestiging van zijn eigen mening.
Als je niet meespeelt, dan wordt hij boos – immers hij is de Capitaine – en komt er direct een stukje valsheid bovendrijven.
Ik schreef eerder, dat ik rilde van de gedachte per ongeluk bij de B&B van Capitaine verzeild te raken. Na de discussie zou ik in dat geval niet meer rillen, maar ter plekke omkeren en naar een concurrent gaan.

Op het eiland Banka, heb ik een tijdje doorgebracht in een B&B lijkend op het concept dat door Capitaine wordt nagestreefd. Was voor ons enorm leuk. Maar toch volkomen ongeschikt voor de moderne mens.Dus inmiddels bijgezet in de graftombe van mislukte ondernemingen. Het is zoals ik zei, je zoekt een markt en je gaat dan proberen een concept te ontwikkelen dat die markt aanspreekt. Niet andersom, dat kon alleen de RK Kerk lang geleden. Capitaine trapt in een klassiek valkuil: een business opzetten, die hem leuk lijkt. Mijn zegen heeft hij.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?