Reageer op: Welkom in de chambres d'hôtes.

#195141
 Noë
Sleutelbeheerder

Cees, geheel vrijblijvend denk ik met je mee. En nu ’t nog kan, vanwege die te bouwen en uit te rusten cabanes :
Orienteer je eens op de huidige trend “glamping”. Zogenaamd kamperen in ’n volledig uitgeruste safaritent met ’n eigen toilet, ’n nepespressoapparaat (à la Senseo, maar wel 3 x woordwaarde). Dit concept loopt als ’n trein, als je de verhalen mag geloven. Vanwege al die luie gasten die – vaak met kinderen – graag zéér actief willen lijken maar zich ondertussen ook graag alles willen laten aanleunen. Ze hebben immers vakantie, ze hebben geld, ze willen zich graag goed voordoen. En ze rijden vooral in SUV’s, Volvo’s (break). Ze dragen nog net geen rode jeans. Enfin, je begrijpt me.

Dus richt die cabanes enigszins ‘luxe’ in, mèt die Senseo, wc, magnetron &c., en biedt aan dat jij iedere morgen voor verse broodjes kunt zorgen en ’s avonds voor ’n eerlijke maaltijd. Je zult zien dat je hoge ogen gooit, zeker wanneer je sites als Zoover voor je hebt gewonnen.

Overigens : hoge ogen gooien op Zoover is geen kunst, ik heb staaltjes gezien. Ik mag ’t woord ‘bedrog’ niet gebruiken, maar dit soort onzin valt ’n keer door de mand.

Dus let slechts op jouw eigen zaak, je eigen reputatie, al die andere flauwekul is niet meer dan ordinaire marketing.

Succes !
Peter.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?