Reageer op: Welkom in de chambres d'hôtes.

#195143
 Noë
Sleutelbeheerder

Capitaine,

Jij constateert in jouw bedrijfsvoering problemen. De antwoorden weet ik uiteraard niet. Alleen kan ik mij niet zo goed voor de geest halen op wat soort klant jij je richt. De zuinige 65+ met een goedkope hap op een onverlicht terras, of de ‘snoeperds’, die zeetong, oesters en mousse de chocolade bestellen met sfeerverlichting in de bomen etc.
Ik denk dat jij een keuze moet maken en jouw aanbod moet richten op de klanten die jij kunt krijgen. Ik zou die keuze wel kunnen maken als klant. De eerder genoemde B&B van de Familie van der Valk was gericht op de ‘snoepers’, met sauna en bubbelbad in de kamer en een groot dakteras. Toch hebben wij daar lekker lui op de bank ieder een goed verzorgde hamburger voor Eur 18 pp. gegeten. By the way, ik ga niet naar en hotel of BB waar ik op het bed moet zitten. Ik selecteer altijd iets waar in de kamer voor twee personen een plek aan tafel is en voor ieder een luie stoel om te lezen of naar de tv te kijken.
Het onderscheid tussen een B&B en een hotel kan ik niet zo goed maken. Mijn laatste b&B kostte EUR 165 per nacht, mij laatse hotel – vorige week- kostte hetzelfde. Het verschil was mij niet duidelijk, afgezien van het aantal gasten dan.
Ik wil en kan er niets aan toevoegen, maar ik zou nog maar eens goed denken over’jouw’ probleem voor je een nieuwe b&B opzet

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?