Reageer op: Classering gite

#197441
 Noë
Sleutelbeheerder

Goedkoper weet ik het niet, want mijn voorstel kost ook geld: Stop met de Gite de France sterren keuring en inschrijving!
Tenzij jullie klanten vrijwel allemaal oudere Fransen zijn, -die bladerend in een dikke catalogus het aanbod nazoeken-, is er niet zo veel bestaansrecht meer voor deze club. Ja, ze zijn nu ook op internet te vinden, maar het zijn vooral Fransen die er nog op letten, moderne Nederlanders, Engelsen en Duitsers kan het minder schelen, die ster.

Ooit moest je wel voldoen aan de fratsen van de keuringsmeesters (vaste telefoonlijn is verplicht), maar tegenwoordig zijn er heel veel online referenties/beoordelingen/likes/foto’s van klanten/vrienden, kortom niet de club bepaalt, maar de klant. De waarde van je gite op sociale media.

Om je in te schrijven bij al die online aanbieders moet je ook betalen. En je moet het uitzoeken, wat wel – wat niet. Ik zou er eens goed over denken of dat niet een alternatief is. Te veel mensen blijven maar gemakshalve bij het oude, terwijl het nieuwe ze aan alle kanten voorbij schiet.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?