Reageer op: domicilie – coworking adres in Frankrijk voor webwinkel

#202395
 Noë
Sleutelbeheerder

We leven nu in een nieuwe wereld…

Toolstation ken ik uit NL maar is een UK webbedrijf. Ik kocht hier in FR artikelen en die kwamen uit NL, toen ik het tel. nr belde kreeg ik een Franse verkoper aan de lijn die merkte dat in nlr ben en verder ging in het Nederlands.. Hij zei me dat hij gewoon in NL op kantoor zat, de telefoon is doorgeschakeld. Niets komt uit FR en er zit niemand. Er is een in Parijs gevestigd adres en de volgende tekst kom ik op hun website tegen:

Toolstation est une société par actions simplifiée à associé unique immatriculée au Registre du commerce et des sociétés de Paris sous le numéro 800 716 953, au capital de 100.000 euros, dont le siège social se situe au 21­-23 Boulevard Haussmann, 75009, Paris, France.

Directeur de la publication: Toolstation Europe BV, dont le représentant légal est Mark Goddard­ Watts.
Numéro de TVA intracommunautaire: FR94 800716953
Le site Internet http://www.toolstation.fr est hébergé par Owtanet Limited situé au 16­-18 Whiteladies Road, Bristol, BS8 2LG, Royaume­-Uni. Téléphone: +44 117 908 9400

Zoals je al schreef ben je tot 100.000 euro omzet -grensbedrag- bij levering uit NL naar FR alleen in NL btw schuldig, daarboven pas moet je in het leverland afdragen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?