Reageer op: Wie is er nog steed Charlie en wie niet meer ?

Anoniem
Inactief

Beste Hent, succes met de trekhaak.

Kent u de conference van Wim Sonneveld waarbij een passant ’s ochtends vroeg al lag te matten in de Ferdinand Bol met een glazenwasser ?

“Sjagerijne sijn het Meneer Sonneberg. Waar is de humor gebleve op heden te Amsterdam ?”

Die gast had geroepen aan die ramenlapper – “Hey dat doe je verkeerd”.
“Oh ja ?” zei die glazenwasser.
“Ja dat mot je een ander laten doen.”

“Een kwinkslag Meneer Sonneberg.”

Ik dacht daar even aan bij die trekhaak.

Ja en Steven, “de humor van een gemiddelde Volkskrant journalist “.

Daar weet ik wel wat van want ik orienteer mij graag breed. Zo kijk ik vaak naar VPRO programmas en zelfs programmas van de EO en de IKON waar ik het vaak niet mee eens ben, maar ik hoor wel eens graag wat de “linkse kerk” en “gereformeerde mannenbroeders” zo al denken. Tegenlicht van de VPRO kan ik warm aanbevelen maar dat zult U wel kennen.

Ook pik ik dan wel eens wat op uit de Volkskrant. Ik vind het met die humor daar nog wel meevallen. Alles is betrekkelijk maar vergeleken met het gezever op vele sociale media kan ik er goed mee leven. Verder moet ik u teleurstellen –

De gemiddelde mens bestaat niet, dus ook een gemiddelde PVV-er niet en ook de gemiddelde volkskrant journalist niet. Om uw ideaalbeeld van de “gemiddelde” mens te vinden zou u het eens in Noord Korea kunnen proberen. Wie daar niet “gemiddeld” genoeg is wordt snel gemiddeld gemaakt desnoods door middel van een batterij luchtafweergeschut.

Kijk die Kim Jung Il – of hoe die gek ook mag heten – weet tenminste hoe je om moet gaan met rechtse dissidenten. Wat jij Steven ?

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account