Reageer op: NL volvo 244 bjr 1980 oldtimer met LPG invoeren mogelijk

ratatouille
Bijdrager

Als Piest uw advies opvolgt rijdt hij voor joker naar FR om daar de auto bij de controle technique te laten afkeuren, en mag hij weer terug naar NL om via de RDW procedure de LPG installatie te (laten) verwijderen en het kenteken aan te passen.

Nee hoor. Mijn advies was om meer info op te vragen, dat lijkt noodzakelijk, ook al omdat blijkt -bij de hier gegeven antwoorden- dat er niemand is die er ervaring mee heeft. Ik had ook al aangegeven dat er beren of elanden op de weg kunnen zitten.

Ik weet van iemand die probleemloos, en met lage kosten de 2005 Landrover op G3 lpg hier heeft geïmporteerd. Het kan dus wel, het duurde wel lang voordat de carte grise binnen was. U weet dat u bij de controle techniek ook uw lpg auto kan aanmelden?

Vragensteller heeft een installatie uit 2007, prof ingebouwd, dus het moet kunnen. Om alles er in NL uit te slopen lijkt me voorbarig, zo ook het advies om alle sporen van een lpg installatie te verwijderen. Mijn advies is: eerst info inwinnen, bijvoorbeeld bij de fabrikant/leverancier van zijn LPG installatie.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account