Reageer op: Fermer les yeux

#190155
 Noë
Sleutelbeheerder

Naar mijn beleving heeft het allemaal niet veel te maken met artsen en filosofen. In eerste instantie eis ik vrijheid van handelen op.
Ik heb mij altijd afgevraagd of ik een prachtige jonge man of vrouw – die oppervlakkig gezien – alles heeft zou tegenhouden zelfmoord te plegen. ASl lang geleden ben ik tot de overtuiging gekomen dat ik dat niet zou doen. Ik zou heel bedroefd zijn, maar een ieder heeft recht op zijn eigen beslissingen op basis van zijn eigen kennis en inzichten. Wat Princesje zegt is al helemaal niet relevant voort mij, natuurlijk is het verliezen van het leven een kwestie van falen , in erste instantie van de schepper maar voor van de geneeskunde, maar so what? Er wordt in deze wereld uitsluitrend gefaald en niet geleerd van vroegere fouten. Medisch, politiek en in het onderwijs. Mijn huisarts, mijn partner en ik zijn ervan op de hoogte, dat ik binnen 6 jaar fles Helium zal aanschhaffen of dat partner en ik zullen afreizen naar Zwitserland.
Ik wordt deprie van mensen die vinden dat de NL koning wat meer god in zijn gesprekken moet mengen, die tegen gemengde of mm/mv huwelijken zijn, en mensen die voor anderen willen uitmaken of ze uit het leven mogen stappen.Met andere woorden, ik word depri van “holier than thou” die zo goed en dwingend voor andere weten hoe het moet zijn.
Voor mijn geldt dat in een beschaafde maatschappij het recht op eigen lijf en leden op eerste plaats staat en waar dus leveneinde klinieken zijn waar je zonder rompslomp je leven kan beeidigen. Je hoef alleen maar te controleren of het verzoek zonder dwang van buiten is. Natuurlijhk kan er dan niet worden geklaagd over de consekwenties van je eigen keuze

©2023 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?