Reageer op: Makelaars? Zucht! En háát!

#192699
 Noë
Sleutelbeheerder

Mijn dank voor het meedenken is gróót! En het is niet virtueel gebleven, ik ben uit mijn luie stoel gekropen, en er geweest. Ik heb aan het hout gepulkt, mijn vinger door de vloer gestoken, gerekend en plannen gemaakt of het tòch… Maar ik (we) hebben besloten dat het niet kan. (Overigens zonder makelaar, maar rechtstreeks met de eigenaar.)

Ik begrijp heel goed dat het beter kan gaan als je ter plaatse bent, en met de bakker kan praten, maar dat kan ik nu helaas nog niet. Over een jaar kan ik dat wel. Tot die tijd moet ik het doen met wat ik online kan vinden. Ik zit ook nog steeds niet gebakken aan een regio. Ik vind véél plekken leuk en mooi, maar heb wel tamelijk specifieke wensen betreffende het huis en het land, en de omgeving. Vandaar óók dat ik gericht zoek. Op goed geluk rondrijden kan nog wel eens heel lang gaan duren.

Nou is het niet ongebruikelijk dat zo’n zoektocht een paar jaar duurt. Er zijn mensen die tientallen huizen bezoeken en telkens teleurgesteld worden. Zo bont heb ik het nog niet gemaakt (kunnen maken).

Misschien moet ik me inschrijven bij Droomhuis Gezocht? Dan kan ik met Sybrand Niessen naar de “Lankedok”!

JS

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?