Reageer op: ING Direct

#197325

Wat bedoel je, Dit ?

Ter adstructie : ING Direct is sinds ’n maand of twee bezig met ’n Grote Hervorming want de codes voor de bank zijn gewijzigd, dus ieders IBAN eveneens (’t rekeningnummer zelf verandert niet).

En waar ING Direct belooft zich over alles en iedereen te ontfermen en dat de klant vooral niets hoeft te doen, gaat er dus van alles mis. “Alles” ? Neen, betalen en overschrijven vormen geen groot probleem. Vooral bijschrijvingen mislukken, en dat is natuurlijk vervelend voor de klant.
Zo worden ’n bijschrijving van de CPAM en van de mutuelle geweigerd, ’n incasso aan EDF, &c. De klant zoekt contact met de bank, krijgt te maken met iedere keer ’n andere téléoperatrice (h/f) en dan wordt ’t standaard verhaaltje afgedraaid : “U hoeft niets te doen, uw oude IBAN blijft werken tot mei 2015.”
En dat is dus niet zo.

Mijn persoonlijk advies : mocht u ’n rekening hebben lopen bij ING Direct, houdt dan ’n beetje in de gaten of de te verwachten bijschrijvingen ook werkelijk worden bijgeschreven.

Peter.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account