Beste Ratatouille, Ik weet niet of de taal hier nu echt een issue is. Nederlanders kunnen over het algemeen prima Engelse texten lezen. De Engelse Connexion vond het kennelijk belangrijk genoeg voor de UK hotel exploitanten om het op zijn voorpagina te zetten. Ik zie dat juist deze site – waartegen nu deze zaak gaande is – op deze website adverteert met een grote banner 35000 hotels in Europa – tot 80 % korting.
Laat ik nu denken dat er van die 35.000 hotels in Europa best een aantal in Nederlandse handen zijn en dat het voor die mensen dus mogelijkerwijze interessant zou kunnen zijn.
En zo lang was die tekst niet. Dus liever dan een beschrijving te geven van die tekst die zich sowieso tot de essentie beperkt heb ik hem er even op gezet. Maar als het je stoort wil ik het wel intrekken.
Ik persoonlijk kijk graag naar de Connexion omdat er veel meer Uk expats zijn dan Nederlandse expats en omdat die Connexion altijd voorop loopt met goede informatie over zaken zoals het heffen van sociale contributies op wereldinkomen van expats.
Maar als het meer mensen stoort dan hou ik het wel voor mijzelf.