mzungu100

Aangemaakte reacties

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
  • In reactie op: Rateau voor de tour de france #188621
     mzungu100
    Bijdrager

Hallo

Bedankt voor de reacties. De site is superhandig. Bij ons is het verticale polarisatie (dus ik zal mij yagi antenne 90 graden draaien).

Met vriendelijke groeten

Paul

In reactie op: Radiateurs électriques #201776
     mzungu100
    Bijdrager

Hallo Rob

In België bestaat dit niet, elektrische verwarming.
    Is de elektriciteit in Frankrijk zo goedkoop dat je er elektrisch kunt mee gaan verwarmen?

Vriendelijke groeten

Paul

In reactie op: Overschakelen van tv Vlaanderen naar Franse satelliet #188327
     mzungu100
    Bijdrager

Hallo Jako

Dankjewel voor de info!
    Ik opteer om via de satelliet te kijken. Maar wat het uitrichten betreft: is dit vanuit het zuiden vijf graden naar het westen?
    En de inclinatie, is dit hetzelfde als bij astra?

Met vriendelijke groeten.

Paul

In reactie op: De Franse elektrische installatie #200384
     mzungu100
    Bijdrager

Hallo
    Ikzelf was zeer verwonderd dat elektriciteitsvragen in het nieuwe forum onbeantwoord bleven. Was er iets aan de hand met Robert? Ik durfde het niet te vragen. Toch wel merkwaardig dat met de komst van het nieuwe forum Robert weg is. Zeg mij: wat is er aan de hand?
    Bij de domste vraag kwam hij met een antwoord. Ik heb wel mijn elektriciteit in mijn frans huis aangelegd met de digitale hulp van Robert. Ik was al op zoek naar andere sites waar hij misschien toch nog actief was, ik meende te weten dat er een of andere engelstalige site was, weet er iemand welke site dit was?

mvg

Paul

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

©2021 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?