Aangifte wereldinkomen 2014

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #198516
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Heeft iemand de aangifte wereldinkomen 2014 over de inkomsten 2013 al ontvangen? Is weer rijkelijk laat, zoals gewoonlijk.

    #198518
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bij navraag kreeg ik als antwoord “zit in de planning voor mei”. Ook ik ontving nog niets, maar het is nog mei, dus houden we hoop.

    #198517
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Als u vorig jaar elektronisch (online) aangifte hebt gedaan en de aan te vinken vakjes onderaan de eerste pagina niet hebt weggevinkt, krijgt u geen aangifteformulier toegestuurd. Men gaat er dan vanuit dat u weer elektronisch aangifte gaat doen met behulp van uw fiscale nummer en uw wachtwoord (als u dat nog weet, u hebt het zelf aangemaakt). U kunt ook een nieuw wachtwoord aanvragen met behulp van uw fiscale nummer. Dan wordt u per e-mail een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Houdt u de termijnen van aangifte in de gaten.
    Het vinkje moet ook weggehaald worden als u een papieren aanslag ‘avis d’imposition’ wilt ontvangen.

    #198519
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ontving recent ´een verzoek om informatie´ van de belastingdienst.
    In de ´opgaaF wereldinkomen´ heb ik de waarde van mijn Franse huis opgegeven.
    Ik krijg nu een verzoek deze waarde aan te tonen.
    Hoe doe ik dat ? Hebben een of meer forumleden hier ervaring mee.

    Bedankt voor jullie hulp.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?